تيكه ي جديدپسلابه دخملا...


FUN&LOVE

 *تيكه هاي جديدپسلابه دخملا*

1.خانم شماره بدم پاره مي كني؟

2.خانم ببخشيدمستقيم از كدوم طرفه؟

3.خانم شماره كفشموبدم؟

4.(دربرخوردباچندتادخمل زيبا)هنوزفصل هلونشده..!

5.(دربرخوردباچندتادخمل كم سن)مهدكودك تموم شد شمااومدين بيرون..!

6.حاج خانم ماچ خانم

7.آهاي خانم كجاكجا

8.ازاون بالا كفتر مي آيد...يكدونه دخمل مي آيد..!

9.آخ چشم...فدات بشم

10.نازتوبخورم...شب شام نخورم

11.خانم شما دو تا سه قلوئيد؟

12.اين روزها همه به من شماره ميدهند شما چطور؟

13.دهات چه خبر؟

14.فدات و بخورم

15.قربونت بچسبم

16.فدات بگردم

17.خودت مگه خواهرو مادر نيستي؟

18.خانم جيگرتو واسم بلوتوث مي كني؟

19.جيگرتو يواشكي بخورم

20.ببخشيدشماچقدرشبيه دوست دخترآينده من هستيد..!

21.هندونه بيارقاچ كنم لباتو بيار ماچ كنم..!

*************************************

به دخمل چادري:بعضي ها پول ندارند تو چادر زندگي مي كنند..!

به دخمل چادري:راست مي گن چادري ها كچلند چادر سر مي كنند؟

به دخمل عينكي:شمااگر عينكتو برداري سياه و سفيد ميبيني

به دخمل معمولي:ميتونم شماره كفشتو بگيرم يه زنگ بزنم؟

به دخملي كه دماغش درازه: دماغت رو بده بانك بهرشو بگير...!

**************************************

((به دخملاي مماخ عملي))

1.خانم شما بينيتونو مدل خوكي عمل كرديد؟

2.خانم ميايد دماغمون عوض؟

3.اينوصافكاري كرده كه بعدا درخت بكاره

4.اينودماغشو تازه خريده بر چسبشونكنده...!

5.دماغتو خر گاز گرفته؟

      

 

تيكه ي جديد فراموش نشه...!

  لطفااگرتيكه ي جديدو باحال داريدبزاريد...ممنون ميشيم

مر30 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ملینا
ساعت15:20---12 ارديبهشت 1391
ممنون نهال جون خیلی خیلی عالی بود مرسی.پاسخ:خواهش ميكنم من سهاهستم....بازم بياپيشه من

مجنون
ساعت10:49---8 ارديبهشت 1391
من مجنونم..وبتو دیدم عالیه ..به وبه من هم بیا خوشحال میشم...البته نظره یادت نره..مممنون خوش باشین
پاسخ:مر30.حتما به وبت سر میزنم.


parham
ساعت0:15---5 ارديبهشت 1391
سلام دوست گلم خوبی؟من حدود 2هفته است که وبلاگم ساختم خوشحال میشم لینکم کنی ما را با نام عاشقانه2012 لینک کنید. راستی عاشق وبلاگت شدم چون خودم عاشق نهالم شما هم که نهالیپاسخ:شرمندمن سهاهستم نهال آبجیمه الان کنارم نیست ولی حتمابهش پیامتون رومیرسونم...حتمالینکتون میکنم...شماهم مارولینک کنید.......مرسی بازم به ماسربزنید

یه عاشق
ساعت15:26---25 فروردين 1391
سلام

ممنون که بهم سر زدی

لینکتون کردم راستی جواب نظرتون رو دادم برین بخونین
پاسخ:به گمونم جواب نظرتون نيومده چون من جوابي دريافت نكردم،به هرحال ممنون ازاينكه به وبمون سرزدي اگه مشكل ياكارخصوصي بامن داشتيد تونظرات خصوصي ياهمگاني بزاريدواگه كارتون باشخص من بودحتمابنويسيدبراي سهاچون ممكنه نهال بخونه واگه هم باهردومون بودحتمااسم اون روهم توپيامتون ذكركنيد........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,ساعت 1:52 توسط سهاونهال| |


Power By: LoxBlog.Com